Nasze Aktualności
Blog

Kultura organizacyjna firmy — czym jest i dlaczego ma znaczenie?
Odpowiedni wizerunek firmy to nieodzowna część biznesu, która wpływa m.in. na wyższe zyski, skuteczniejsze procesy rekrutacyjne i relacje między pracownikami. Ogromny wpływ ma na to

Wydajność pracy – czym jest, jak ją obliczyć i zwiększyć?
Wydajność pracy jest ważnym elementem decydującym o sukcesie przedsiębiorstwa i możliwości realizacji celów biznesowych. O spadku wydajności pracy mówi się wiele w kontekście takich zjawisk

Presja płacowa – czym jest i jak podchodzą do niej firmy?
Presja płacowa to problem z którym obecnie mierzy się wielu pracodawców. Coraz trudniej sprostać wymaganiom finansowym pracowników, Zwłaszcza, że podnoszenie wynagrodzeń powinno iść w parze

Quiet quitting – na czym polega zjawisko cichej rezygnacji?
Quiet quitting czyli cicha rezygnacja to zjawisko, które w ostatnich miesiącach często było analizowane – przede wszystkim w kontekście najmłodszych pracowników na rynku pracy. Czy

Sabbatical leave – czym jest urlop sabatowy?
Sabbatical leave, czyli urlop sabatowy, to pojęcie, z którym spotykamy się na rynku pracy coraz częściej. Również w Polsce, choć mniej popularne niż w krajach

Minimalna, maksymalna i optymalna temperatura w biurze zgodnie z zasadami BHP
Temperatura w biurze często bywa tematem kontrowersji i sporów między pracownikami. Trudno wybrać taki poziom ciepła, który będzie odpowiadał wszystkim osobom przebywającym w pomieszczeniu. A

Badanie satysfakcji pracowników – jak i po co stosować ankiety pracownicze
Trudno mówić o skutecznej komunikacji w firmie bez wsłuchiwania się w głos osób w niej zatrudnionych. Dzięki temu łatwiej zrozumieć potrzeby, oczekiwania i ewentualne problemy

Komunikacja wewnętrzna w firmie – jak sprawić, by była efektywna?
Komunikacja wewnętrzna dla prawidłowego funkcjonowania organizacji często jest jeszcze ważniejsza niż komunikacja zewnętrzna. Dzięki właściwemu obiegowi informacji procesy mogą przebiegać sprawnie. Dzięki dobrej komunikacji pomiędzy

Dobrostan psychiczny człowieka – czym jest, jak o niego zadbać w miejscu pracy?
Dobrostan psychiczny przez wiele lat nie był przedmiotem zainteresowania pracodawców. Bardzo długo lekceważono tę kwestię nie dostrzegając jej wpływu na koszty pracy, poziom zaangażowanie czy

Referencje dla pracownika – jak napisać? Wzór listu referencyjnego
Wiele procesów rekrutacyjnych bazuje na systemach poleceń i rekomendacji. Dla nowego pracodawcy szczególnie ważne są referencje z poprzedniego miejsca pracy. Dzięki temu może lepiej poznać

Pyszna kawa dla firm – rozpoczynamy dostawy z Małej Palarni
Dobre miejsce pracy to takie, w którym pracownikom niczego nie brakuje. A czy można efektywnie pracować, gdy nie ma dobrej kawy? Większość pracowników w biurach

Wizerunek firmy – dlaczego budowanie wizerunku jest tak istotne?
Wizerunek firmy wpływa w dużej mierze na jej potencjalny sukces. Może pomagać w pozyskiwaniu inwestorów, kluczowych Klientów, a także najlepszych kandydatów na pracowników. Jak świadomie