Blog

Multitasking – co to i jak wpływa na efektywność pracy?

Multitasking – co to i jak wpływa na efektywność pracy?

Multitasking często wymieniany jest jako cenna umiejętność przydająca się w pracy. Niektórzy chwalą się, że wykorzystują tę super moc w codziennej pracy i dzięki temu są bardziej efektywni. Multitasking nieraz pojawia się także jako jeden z elementów opisu stanowiska pracy lub wymagań dla kandydata na określone stanowisko – zwłaszcza w marketingu i sprzedaży. Nie brakuje…

Czytaj więcej
Produktywność pracy – co to? Jak ją obliczyć i zwiększyć?

Produktywność pracy – co to? Jak ją obliczyć i zwiększyć?

Produktywność pracy to kluczowy wskaźnik efektywności w każdej organizacji. Oznacza ona stosunek efektów pracy (np. liczby wyprodukowanych jednostek, wykonanych usług) do nakładów pracy (np. liczby przepracowanych godzin). Wysoka produktywność przekłada się na lepsze wyniki finansowe, większą konkurencyjność oraz zadowolenie pracowników Czym jest produktywność pracy? Produktywność to miara efektywności wykorzystania zasobów w procesie produkcji dóbr lub…

Czytaj więcej
Bariery komunikacyjne – czym są i jak je pokonywać?

Bariery komunikacyjne – czym są i jak je pokonywać?

Efektywna komunikacja stanowi fundament sprawnego funkcjonowania każdej organizacji. Jednak w praktyce często napotykamy na różnorodne przeszkody, które utrudniają lub uniemożliwiają skuteczne porozumiewanie się. Te przeszkody określane są mianem barier komunikacyjnych. Zrozumienie ich natury oraz umiejętność ich pokonywania są kluczowe dla budowania efektywnych relacji zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Czym są bariery komunikacyjne? Bariery…

Czytaj więcej
Benefity dla pracowników – czym są? Jakich dodatków chcą zatrudnieni?

Benefity dla pracowników – czym są? Jakich dodatków chcą zatrudnieni?

Benefity dla pracowników stały się nieodłącznym elementem współczesnego rynku pracy. Oferując dodatkowe świadczenia poza podstawowym wynagrodzeniem, pracodawcy nie tylko przyciągają talenty, ale także zwiększają satysfakcję i lojalność obecnych pracowników. Poniżej przedstawiamy, czym są benefity, jakie są ich najpopularniejsze formy oraz jak dostosować je do potrzeb zespołu. Benefity pracownicze  – co to właściwie jest? Benefity pracownicze…

Czytaj więcej
Rezyliencja w pracy – co to jest i na czym polega ta koncepcja?

Rezyliencja w pracy – co to jest i na czym polega ta koncepcja?

Niektórzy po kryzysie podnoszą się szybciej, inni zostają w miejscu na dłużej – dlaczego tak się dzieje? Właśnie w takich momentach widać, jak ogromne znaczenie ma coś, co w świecie zawodowych deadline’ów i presji wyników zyskuje coraz większą uwagę – rezyliencja. To nie modny slogan z LinkedIna, tylko konkretna umiejętność, która może realnie zmienić sposób,…

Czytaj więcej
Metoda SMART – jak wyznaczać cele w biznesie i codziennym życiu?

Metoda SMART – jak wyznaczać cele w biznesie i codziennym życiu?

W dziale HR mierzymy się z ogromem zadań: rekrutacją, rozwojem pracowników, budowaniem zaangażowania, komunikacją wewnętrzną, dbaniem o wellbeing pracowników. Jednak niezależnie od konkretnego obszaru, jedno pozostaje niezmienne – potrzebujemy dobrze postawionych celów. I właśnie tutaj z pomocą przychodzi metoda SMART. To nie jest kolejna korporacyjna nowomowa. To konkretne, praktyczne narzędzie, które może zrewolucjonizować Twoją codzienną…

Czytaj więcej
Optymalizacja kosztów w firmie – 9 przykładów jak ją uzyskać

Optymalizacja kosztów w firmie – 9 przykładów jak ją uzyskać

Optymalizacja kosztów w firmie to częsty temat rozmów i ważny cel stawiany kadrze zarządzającej. Zredukowanie wydatków przy zachowaniu właściwej efektywności i skuteczności w działaniu nie jest zadaniem łatwym, ale bardzo potrzebnym – praktycznie w każdym dziale. Co to znaczy optymalizacja? Jakie zmiany wprowadzić w zarządzaniu organizacją, żeby osiągnąć właściwy efekt? Zobacz praktyczne porady! Optymalizacja kosztów…

Czytaj więcej
Ostracyzm w pracy – co to jest i jak na niego reagować?

Ostracyzm w pracy – co to jest i jak na niego reagować?

Ostracyzm w miejscu pracy to zjawisko, które coraz częściej pojawia się w rozmowach HR-owców, choć bywa trudne do uchwycenia. Wykluczenie z zespołu, ignorowanie pracownika, brak informacji czy celowe pomijanie w decyzjach – to nie tylko nieetyczne praktyki, ale też realne zagrożenie dla zdrowia psychicznego pracownika i atmosfery w firmie. Co to jest ostracyzm? Ostracyzm –…

Czytaj więcej
Employee Advocacy i Employer Advocacy – co oznaczają te pojęcia i czym się różnią?

Employee Advocacy i Employer Advocacy – co oznaczają te pojęcia i czym się różnią?

Employee advocacy to pojęcie o którym mówi się coraz częściej. Nabiera znaczenia wraz z rozwojem social media (szczególnie Linkedin) i wzrostem świadomości pracodawców i pracowników w zakresie budowania marki pracodawcy. Na czym to polega i dlaczego może mieć duże znaczenie dla rozwoju firmy i pozyskania najlepszych talentów? Wyjaśniamy najważniejsze kwestie. Co to jest Employee Advocacy?…

Czytaj więcej

• Better Workplace - Kim jesteśmy?

Better Workplace to Twój partner w tworzeniu lepszych miejsc pracy!

Dostarczamy benefity, które realnie wspierają zdrowie i integrację pracowników. Obsługujemy firmy w całej Polsce – niezależnie od branży, skali i modelu pracy. Dzięki synergii naszych marek, zapewniamy kompleksową, elastyczną obsługę – od logistyki po edukację.