Nasz zespół

Zespół Better workplace

Jacek Kwiecień

Jacek Kwiecień

CEO

Twórca koncepcji Dailyfruits,  od 10 lat zarządzający firmą. Interesuję się marketingiem i zarządzaniem, a także ekologią, zero waste i zdrową żywnością. Lubię rozkładać procesy organizacji i je usprawniać. Chciałbym żebyśmy byli zdrowsi jako społeczeństwo. Chętnie wprowadzam różne rozwiązania proekologiczne w naszej organizacji. Rodzinnie związany jestem z ogrodnictwem, rodzice posiadają gospodarstwo, w którym uprawiają produkty naturalnymi metodami.

Bartosz Krudysz

Bartosz Krudysz

CEO

Założyciel firmy, współtwórca koncepcji Dailyfruits.

Od początku skupiam się na budowaniu wartości, którą nasza organizacja może dawać swoim Klientom. Lubię strategiczne podejście do tematu i poszukiwanie rozwiązań.

Cieszy mnie fakt, ze stale dodajemy nowe usługi i rozwijamy się w wielu kierunkach, ucząc się od naszych Klientów i odpowiadając na coraz więcej ich potrzeb.

Liczę, że zostawiamy na rynku stały ślad nie tylko tworząc modę na „owocowe czwartki”, ale przyczyniając się do poprawy nawyków żywieniowych w miejscu pracy oraz promując dbanie o pracownika w nowoczesny sposób.

Staram się również, żeby nasza firma była ciekawym i inspirującym miejscem pracy. Cenię sobie otwartość, poczucie humoru i konstruktywną krytykę. Podoba mi się, ze wszyscy w Daily gramy do tej samej bramki i codziennie mierzymy się z nowymi wyzwaniami.

Prywatnie – szczęśliwy tata córeczki Alicji. W czasie wolnym czytam, spotykam się z przyjaciółmi, przesadzam coś w ogrodzie lub gram na pianinie.

Szymon Krudysz

Szymon Krudysz

Dyrektor ds. Handlu i Rozwoju

Od 10 lat – jak w kinie, z pierwszych siedzeń zacząłem obserwować transformacje na rynku pracy i benefitów pracowniczych.

To, jak w praktyce na nowo u polskich pracodawców i pracowników ukształtowała się świadomość, że zdrowe odżywianie się w pracy i poza nią niesie realną wartość w życiu codziennym, oraz  to że, organizacja i zespół, z którym pracuję miała na to wpływ – napawa mnie dumą i sprawia, że nigdy nie mam dość !

Na co dzień zarządzam 25 osobowym zespołem ludzi, którzy na pierwszej linii frontu dbają o to, żeby każdy polski pracownik pracował w zdrowszym i przyjaźniejszym miejscu pracy.

W BetterWorkplace rozumiemy, że zdrowy pracownik to zadowolony pracodawca!

Cieszę się, że mnogość usług, które możemy zaproponować naszym Klientom, budują wartość ich organizacji na „zdrowych” zasadach!

Nie zwalniam tempa, głęboko wierzę, że zdrowe = lepsze!

Bartosz-Turek

Bartosz Turek

Kierownik sprzedaży

Z firmą związany od 2014 roku, początkowo jako handlowiec, następnie Key Account Manager, a od kilku lat jako kierownik sprzedaży.
W organizacji odpowiadam za tworzenie skutecznego zespołu sprzedaży, który będzie optymalnym wsparciem dla naszych klientów, pomagając im czynić swoje firmy bardziej przyjaznym i lepszym miejscem pracy. Wspólnie budujemy świadomość pracodawców, zmieniając rynek pracy i rynek benefitów.

Największą satysfakcję sprawia mi zadowolony zespół, zadowoleni klienci i rozwój organizacji, do której należę. Wszystko musi iść ze sobą w parze. 😊

Agnieszka Sopel

Agnieszka Sopel

Key Account Manager

Z organizacją jestem związana od 2016 roku, a od 2,5 lat jako Key Account Manager pełnię rolę doradcy wspierając naszych Partnerów w obszarze wdrażania złożonych benefitów dla Pracowników.

Moją intencją jest wspieranie działań, które przyczyniają się do stworzenia przyjaznego środowiska pracy. W kontakcie cenię indywidualne podejście do projektu, otwartość, transparentność oraz partnerskie relacje. Koncentruję się na słuchaniu, analizowaniu oraz dopasowaniu odpowiednich rozwiązań do aktualnych potrzeb naszych Partnerów.

Jako organizacja wzmacniamy dobrostan i produktywność Pracowników, a także umacniamy dobre nawyki oferując naszym Partnerom szeroki wachlarz narzędzi. Naszą misją jest zadbanie o to, aby ludzie dobrze czuli się w miejscu pracy i pomagali firmom wzrastać dbając jednocześnie o własny dobrostan. Zdrowie oraz docenianie pracowników, integracja zespołów, a także zwiększenie satysfakcji z pracy to nasz główny cel!
Z ciekawością obserwuję rozkwit świadomości w organizacjach oraz zmieniające się trendy starając się zainspirować naszych Partnerów do stwarzania przestrzeni gdzie zjawisko ”work life balans” może mieć realnie miejsce.

Podczas pandemii odkryłam magię podcastów zwłaszcza tych o dobrym życiu i celebracji codzienności, staram się żyć zgodnie ze swoim potencjałem. Słucham osób, które mnie inspirują i pozytywnie motywują do działania. Jestem duszą artystyczną i z chęcią doświadczam nowych rzeczy, uwielbiam fotografować i czerpię z tego satysfakcję. Opiekunka dwóch kotów.

Bartosz Przybylski

Bartosz Przybylski

Key Account Manager

W 2019 roku rozpoczęła się moja przygoda w dziale sprzedaży Dailyfruits. Od początku poczułem tutaj swobodę w działaniu, wsparcie i niemały kredyt zaufania. Na bazie tych fundamentów zbudowałem sieć aktywnych i zadowolonych Klientów, z którymi wiążą nas długoletnie relacje oparte na partnerstwie i zaufaniu.

Po 2 latach pracy powierzono mi stanowisko Key Account Manager’a, a furtka do dalszego rozwoju została otwarta na oścież. Obecnie zajmuję się pozyskiwaniem nowych Klientów i dbaniem o obecnych. To kluczowi dla naszej organizacji Kontrahenci i zarazem największe przedsiębiorstwa w kraju, co niewątpliwie karmi moje ambicje.

Oferujemy szeroki wachlarz benefitów w zakresie wellbeing’u pracownika, a moja w tym rola, by zapewnić indywidualne podejście do każdego zagadnienia.

W życiu zawodowym najbardziej cenię otwartość i niekonwencjonalność w działaniu. Prywatnie jestem orędownikiem zdrowego odżywiania, miłośnikiem wszelkiej aktywności fizycznej, zapalonym i praktykującym podróżnikiem oraz amatorem kuchni azjatyckiej.

Piotr Podgórski

Piotr Henryk Podgórski

Key Account Manager

Od kilku lat wspieram największych polskich pracodawców w wyborze odpowiednich dla nich rozwiązań w zakresie zdrowych benefitów pracowniczych. Z firmą Dailyfruits związany jestem od 2018 roku. W codziennej pracy cechuje mnie uwaga skoncentrowana na klientach, szybkość reakcji i podejmowania decyzji oraz wysoka jakość prowadzonej komunikacji. Cenię sobie rzetelność i uczciwość, co owocuje długoletnimi relacjami biznesowymi. Szczerość w kontakcie z klientem niejednokrotnie pozwoliła mi na wprowadzenie całkowicie nowych, innowacyjnych produktów odpowiadających na potrzeby. Podczas negocjacji z klientami nie zapominam o dawce humoru. Moim celem – w każdym przypadku – jest wypracowanie korzystnego rozwiązania dla obu stron. Aktywnie rozwijam swoją wiedzę w zakresie sprzedaży, marketingu oraz social mediów. 

Prywatnie – fan komedii i dobrego humoru, któremu standupowa scena, nie jest obca. Miłośnik podróży i zwiedzania przeróżnych zakątków Polski, entuzjasta biegania oraz wielbiciel dobrej kawy i dobrego kina.

Weronika Jasnoch

Weronika Jasnoch

Key Account Manager

Jestem związana z branżą dietetyczną i wellbeingową od ponad 8 lat. Ten czas, spędzony – zarówno zawodowo jak i prywatnie, w atmosferze holistycznego podejścia, utwierdził mnie w przekonaniu, że w zdrowym ciele zdrowy duch. Wierzę, że to co jemy i jak o siebie dbamy wpływa na jakość naszego życia – w tym pracy. Ważne, by zdrowe nawyki wpleść w codzienny rytm dnia, dlatego ogromnie cieszy mnie coraz bardziej świadome podejście pracodawców do wellbeingu. To właśnie największe firmy wyznaczają trendy i przecierają ścieżki dla dobrych zmian – dlatego z radością jako Key Account Manager w pomagam największym pracodawcom w Polsce dobierać optymalne dla nich rozwiązania, tym samym poprawiając zdrowie ich pracowników jak i wyniki organizacji.

Choć prywatnie interesuję się dietetyką to słowo „dieta” kojarzy mi się ze świadomym stylem życia, a nie z ograniczeniami – bo jedną z moich miłości jest miłość do dobrego jedzenia. Od czasu do czasu odkładam na bok szpilki i obsesyjnie zwiedzam świat z plecakiem, w miejscach, w których nie ma zasięgu.

Jakub Zwierz 1

Jakub Zwierz

Key Account Manager

W 2022 roku miałem przyjemność dołączyć do zespołu Dailyfruits do działu sprzedaży. Od pierwszych dni pracy dało się poczuć w firmie przyjazną atmosferę i duże wsparcie w zespole. Jestem wdzięczny za powierzony od początku kredyt zaufania w kwestii podejmowanych decyzji. Rok na stanowisku Account Managera pozwolił mi zrozumieć specyfikę branży oraz dobrze poznać potrzeby klientów.

Po roku pracy w zespole przy wielu ciekawych projektach został mi zaproponowany dalszy rozwój sprzedażowy na stanowisku Key Account Mangera. Jako Key Account Manager odpowiadam za relacje biznesowe z największymi klientami firmy na terenie całej Polski.

W naszej ofercie ciężko przekazać całe spektrum dostępnych produktów i możliwości, dlatego do każdego podchodzę indywidualnie. Moje podejście do klienta jest mocno nastawione na budowanie długofalowej relacji oraz wieloletnią współpracę. Bardzo cenie szczerość i uczciwe podejście.

Prywatnie zapalony sportowiec, rozrywany w czasie wolnym między boiskiem piłkarskim, a klubem crossfitu.

Renata Bicz

Renata Bicz

Kierownik Biura Obsługi Klienta

W zespole jestem od 2019 roku. Uwielbiam ludzi i rozmowy na wszystkie możliwe tematy i pewnie dlatego dobrze odnajduję się w Biurze Obsługi Klienta. Lubię pomagać oraz szukać rozwiązań. Firmę cenię za ambitne wyzwania, otwartość, a przede wszystkim za atmosferę. Do pracy motywuje mnie to, że widzę realny wpływ moich działań na rozwój firmy. Na co dzień współpracuję z Działem Handlowym, Produkcją, Logistyką, Działem Księgowości, Działem Dietetycznym. Cechuje mnie pozytywne nastawienie do pracy, życia i ludzi oraz komunikatywność, a także dążenie do perfekcji. 

Prywatnie jestem mamą dwójki wspaniałych córek oraz zapaloną rowerzystką, uzależnioną od czytania książek z ogromnym apetytem na życie. Na pierwszym miejscu zawsze rodzina. W wolnym czasie: książka, rower, spacer, poznawanie nowych miejsc, malowanie obrazów, audiobook.

anna bednarska

Ania Bednarska

Specjalista ds. Zakupów

Pracę w Dailyfruits zaczęłam w 2016 roku jako pracownik Biura Obsługi Klienta. Aktualnie zajmuję się procesami zakupowymi w organizacji. Utrzymuję kontakt z kontrahentami i dostawcami. Koordynuję dostawy produktów pod zamówienia indywidualne oraz na potrzeby paczek okolicznościowych. Dbam o to, żeby w naszej ofercie znajdowały się produkty niestandardowe, najwyższej jakości i z dobrym składem. W organizacji ściśle współpracuję z działem handlowym i naszymi magazynami.
W ciągu dnia wykonuję 3578 telefonów.

W pracy cenię sobie przede wszystkim partnerskie relacje i przyjazną atmosferę. Działam spontanicznie i z optymizmem co pozwala mi na budowanie długofalowych relacji z ludźmi. Po godzinach Literature Enthusiast, Travel Lover, Board Game Freak i Netflix Heavy User.

Maciej Partyka

Maciej Partyka

Starszy Specjalista ds. Marketingu

Pracuję tutaj od 2020 roku. Już od początku zwróciła moją uwagę duża różnorodność zadań w naszym dziale. Marketing współpracuje na co dzień z grafikami, drukarniami, studiem fotograficznym oraz z kilkoma działami wewnątrz firmy. Dbamy o to, żeby tworzyć dobre oferty produktowe dla handlowców, a także spersonalizowane elementy graficzne na potrzeby konkretnych Klientów. Tworzymy regularnie katalogi, plakaty, ulotki edukacyjne, nalepki, a także kartki świąteczne czy obwoluty na opakowania. Czuwamy także nad rozwojem naszych stron internetowych i profili w social media. Ciekawą częścią mojej pracy jest też udział w tworzeniu badań i raportów związanych z nawykami żywieniowymi i szeroko pojętym wellbeingiem. Podoba mi się nasze biuro, dostęp do świeżych owoców a także możliwość korzystania z regularnych konsultacji dietetycznych.  

Zanim zająłem się marketingiem ukończyłem studia w Instytucie Archeologii. Lubię blogować, na Facebooku opisuję zabawne historie z życia mojego 6-letniego syna. 

Arkadiusz Niemczyk

Arkadiusz Niemczyk

Kierownik Zakupów

W firmie pracuję od 2017 roku. Przez pierwsze lata miałem przyjemność pracy w dziale handlowym. Od 2021 roku spełniam się na stanowisku kierownika zakupów. Codziennie od godzin wczesnoporannych wraz z moim zespołem dbamy o to, aby nasi klienci cieszyli się z dostaw świeżych i wysokiej jakości owoców i warzyw, poprzez aktywne wyszukiwanie najlepszych dostawców (rolników, importerów) oraz utrzymanie dobrych relacji z już sprawdzonymi. Ponadto m.in. przyjmujemy towary i odpowiadamy za przestarzeń magazynową.
Cenię sobie przyjazną atmosferę, dawanie pracownikom możliwości rozwoju osobistego i kompetencji oraz otwarcie na ich potrzeby. Satysfakcjonujące jest bycie częścią przedsiębiorstwa, które z odwagą i przekonaniem realizuje ambitne i nowatorskie projekty.

Magdalena Kartasińska-Kwaśnik

Magdalena Kartasińska - Kwaśnik

Kierownik Działu Dietetycznego / Dietetyk

Jestem dietetykiem klinicznym, który w Dailyfruits pełni funkcję Kierownika Działu Dietetycznego. Odwiedzam siedziby naszych klientów w całej Polsce. Do edukacji pracowników służą mi przygotowane na bazie aktualnej wiedzy medycznej i żywieniowej wykłady oraz analizator składu ciała, który wykorzystuję podczas konsultacji indywidualnych. Do mojej codzienności należy również wsparcie działu marketingu. Dbam o merytoryczny aspekt tworzonych przez Dailyfruits treści, o ich rzetelność i zgodność z aktualną wiedzą. Spotkać można mnie na imprezach branżowych, biznesowych i HRowych, gdzie opowiadam o problemach żywieniowych i zdrowotnych pracowników i o sposobach na ich rozwiązywanie. Świadomość tego, że mam realny wpływ na nawyki żywieniowe i zdrowie wielu ludzi niesamowicie motywuje mnie do działania.

Tomasz Targosz

Tomasz Targosz

Kierownik Magazynu Poznań

Jestem kierownikiem poznańskiego magazynu. W 2015 roku bardzo pozytywnie się zaskoczyłem, wstępując w szeregi owocowej rodziny Dailyfruits. Nigdy wcześniej nawet przez myśl mi nie przeszło, że praca ze zdrową żywnością, może być źródłem zawodowej satysfakcji. Uważam, że firma daje świetne zaplecze do rozwoju i realizacji zawodowych planów, a akompaniament bardzo dobrze zgranego teamu pomaga stawiać czoła nietypowym wyzwaniom.

Jak gitarowy huk, jak ryk wściekłego lwa, jak armatni strzał – poza owocami, moją największą pasją jest muzyka.  Uwielbiam gdy decybele przekraczają dopuszczalne normy, gdy iskry lecą z głośników i gdy pot oblewa całe moje ciało – Heavy Metal Świat!

W przerwie między pracą, a muzyką, zajmuję się amatorsko sportem – pobijam własne rekordy w bieganiu, pracuję nad wydolnością i kondycją.

Marcin Dąbkowski

Marcin Dąbkowski

Kierownik Produkcji Warszawa

Z firmą Dailyfruits związany jestem od 2015 roku. Najpierw jako kierowca, później dyspozytor, obecnie kierownik warszawskiego magazynu. Na co dzień kieruję zespołem osób odpowiedzialnym za przygotowanie produktów do dostaw.  Zadania na tym stanowisku wymagają dobrej organizacji pracy i planowania, a często też sztuki improwizacji i szybkiego rozwiązywania problemów. Duże znaczenie w codziennie pracy ma  także komunikatywność i elastyczność.  Jestem w stałym kontakcie z Działem Handlowym, Działem Zakupów, Działem Obsługi Klienta i Marketingiem czuwając  nad tym, żeby wszystkie ambitne projekty udawało się zrealizować w praktyce. Prywatnie interesuje się offroadem i ogólnie sportem

Oles Pachkovskyi

Oles Pachkovskyi

Zastępca Kierownika Produkcji

Z firmą jestem związany od 2017 roku, od tego czasu wraz ze zdobywaniem nowych umiejętności kilkakrotnie zmieniał się zakres moich obowiązków. Aktualnie jestem zastępcą kierownika produkcji, w warszawskim magazynie odpowiadam za zmianę popołudniową. Razem dążymy do stworzenia dobrego klimatu pracy i jej ułatwienia. Do moich głównych zadań należy zarządzanie ok 30-osobowym zespołem, weryfikacja kompletacji zamówień w trakcie realizacji i na koniec dnia. Podczas pracy często komunikuję się z Działem Zakupów, Działem Obsługi Klienta i Marketingiem. Firma często daje nowe wyzwania, co dobrze wpływa na rozwój osobisty i uczy nowych cech zarządzania.

Maksymilian Gajdak

Maksymilian Gajdak

Specjalista ds. Analizy Danych

Pracuję jako specjalista do spraw analizy danych. Dodatkowo trzymam pieczę nad właściwym funkcjonowaniem naszego systemu operacyjnego, pełniąc znamienitą funkcję „administratora technicznego”. W sezonie świątecznym i wzmożonego zapotrzebowania na paczki, prężnie współpracuję z działem handlowym, obsługując platformę sendgift.pl – rzeczy niemożliwe i cuda wykonuję od ręki. Po 3 latach pracy nadal widzę przed sobą perspektywę rozwoju. Koledzy i koleżanki z biura mnie doceniają, a ja czuję się przy nich swobodnie. Nawiązałem tu kilka wartościowych znajomości, które mam nadzieję zostaną ze mną na zawsze. 

Łukasz Stańczuk

Łukasz Stańczuk

Dyrektor ds. Logistyki

W naszej organizacji odpowiadam za sprawną logistykę, co jest kluczowym elementem zapewniającym ciągłość dostaw i możliwość dowożenia wszystkich towarów na czas – nie tylko do Klienta końcowego, ale też pomiędzy naszymi magazynami. Zajmuję się zakupem nowych pojazdów, serwisowaniem, ubezpieczeniami, badaniami technicznymi. Optymalizuję trasy przyjazdów, czuwam też nad zaopatrzeniem działu produkcyjnego we wszystkie narzędzia niezbędne do codziennej pracy. Współpracuję ściśle z Działem Zakupów i kierownikami produkcji. W Warszawie koordynuję pracę ok 20 osobowego zespołu.

Rafał Mankiewicz

Rafał Mankiewicz

Kierowca

Jestem kierowcą w naszej firmie od 2015. Na co dzień jeżdżę na trasie WAW 17 gdzie codziennie, od samego rana, w samym centrum Mokotowa zwanym Mordorem jak i na Ursynowie dostarczam naszym Klientom dzienną porcję witamin. Każdego dnia dowożę owoce do ok 50 lokalizacji.
W pracy cenię otwartość i życzliwość. Podoba mi się luźna, przyjazna atmosfera. Moje zainteresowania to motoryzacja i sport, w szczególności piłka nożna.

owocowy czwartek Dailyfruits

Arkadiusz Hełminiak

specjalista ds jakości

Odpowiadam za jakość i bezpieczeństwo żywności od momentu, kiedy produkty do Nas wjeżdżają, aż do momentu kiedy trafiają do klienta. Wraz z Działem Zakupów dbamy aby towar był jak najwyższej jakości i spełniał oczekiwania naszych klientów, a nawet je przewyższał. Z kierownikiem produkcji pilnujemy, aby proces konfekcji przebiegał najlepiej jak to tylko możliwe. Z działem logistyki współpracujemy nad tym, aby towar był u Klienta na czas i był transportowany w odpowiednich warunkach. Nasza firma ma wiele oddziałów zamiejscowych, z którymi również współpracuje w tych samych obszarach co w warszawskiej centrali. 
W wolnych chwilach lubię sport… oglądać. Preferuję koszykówkę oraz żużel. Dużo podróżuję po kraju, dzięki czemu znam większość tablic rejestracyjnych w Polsce. Jak chcę odpocząć od samochodu, to wsiadam na rower… lubię czuć wiatr we włosach.

Informacje podstawowe dotyczące przetwarzania danych osobowych

Administrator danych:

Dailyfruits z siedzibą w Warszawie, ul. Posag 7 Panien 1a, 02-495 Warszawa (dalej „my”, „Dailyfruits”). Możesz się z nami skontaktować w następujący sposób:

  • listownie: na adres podany powyżej z dopiskiem “Dane osobowe”
  • przez e-mail: daneosobowe@dailyfruits.pl
  • telefonicznie: 22 868 04 99

Cele przetwarzania:

Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu odpowiedzi na pytanie zawarte w formularzu kontaktowym.

Podstawy prawne przetwarzania:

Nasz uzasadniony interes

Odbiorcy danych:

Podmioty przetwarzające dane osobowe w imieniu Dailyfruits: podmioty świadczące usługi serwisu i utrzymania systemów informatycznych, podmioty świadczące usługi związane z obsługą Użytkowników, podmioty prowadzące audyty oraz organy publiczne.

Prawa związane z przetwarzaniem danych:

  • prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych
  • prawo dostępu do danych
  • prawo żądania sprostowania Twoich danych osobowych
  • prawo żądania usunięcia Twoich danych osobowych
  • prawo żądania ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych
  • prawo do przenoszenia Twoich danych osobowych,
  • inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych

Szczegółowe informacje o przetwarzaniu: https://betterworkplace.pl/polityka-prywatnosci  

Informacje podstawowe dotyczące przetwarzania danych osobowych

Administrator danych:

Dailyfruits z siedzibą w Warszawie, ul. Posag 7 Panien 1a, 02-495 Warszawa (dalej „my”, „Dailyfruits”). Możesz się z nami skontaktować w następujący sposób:

  • listownie: na adres podany powyżej z dopiskiem “Dane osobowe”
  • przez e-mail: daneosobowe@dailyfruits.pl
  • telefonicznie: 22 868 04 99

Cele przetwarzania:

Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu odpowiedzi na pytanie zawarte w formularzu kontaktowym.

Podstawy prawne przetwarzania:

Nasz uzasadniony interes

Odbiorcy danych:

Podmioty przetwarzające dane osobowe w imieniu Dailyfruits: podmioty świadczące usługi serwisu i utrzymania systemów informatycznych, podmioty świadczące usługi związane z obsługą Użytkowników, podmioty prowadzące audyty oraz organy publiczne.

Prawa związane z przetwarzaniem danych:

  • prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych
  • prawo dostępu do danych
  • prawo żądania sprostowania Twoich danych osobowych
  • prawo żądania usunięcia Twoich danych osobowych
  • prawo żądania ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych
  • prawo do przenoszenia Twoich danych osobowych,
  • inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych

Szczegółowe informacje o przetwarzaniu: https://betterworkplace.pl/polityka-prywatnosci