Co piszą o nas w mediach
Media
Pracownicy punktują pracodawców za pomoc Ukrainie
Jak wynika z badania „Pomoc dla Ukrainy z perspektywy pracowników” Dailyfruits, Polacy nie tylko oczekują od pracodawców włączenia się w wsparcie naszych sąsiadów, ale sami chcą angażować się w takie działania w miejscu pracy. Aż 87% zapytanych pracowników chce, aby ich pracodawca pomagał Ukrainie, a zdaniem 91% respondentów tacy pracodawcy są bardzo pozytywnie postrzegani na rynku pracy.
Firmowe eventy integracyjne offline wracają do gry. Zmienia się jednak ich charakter
eonboarding pracowników, którym często towarzyszyły także powitalne upominki od pracodawców, był odpowiedzią na potrzeby zatrudnionych wracających po pandemii do pracy stacjonarnej. Jak pokazało badanie Dailyfruits zrealizowane w pierwszej połowie 2021 roku aż 44% pracujących zdalnie Polaków zadeklarowało, że będzie odczuwać stres z powodu powrotu do biura. Zaakcentowanie powrotu do pracy stacjonarnej to tylko jeden z elementów realizowanych od kilku miesięcy działań integracyjnych w firmach.
Eko-pracodawca mile widziany
Zwracanie uwagi na ilość generowanych odpadów, ponowne wykorzystanie produktów, rozsądne zarządzanie zasobami to ważne kroki w budowaniu postawy ekologicznej, także w miejscu pracy. Jak pokazało badanie Dailyfruits „Firma w trendzie zdrowia i zero waste” aż 81% zapytanych pracowników uważa, że pracodawcy powinni wprowadzać rozwiązania w nurcie zero waste.
Praca zdalna nie jest już benefitem
Jak pokazało badanie Dailyfruits „Firma w trendzie zdrowia i zero waste” pracujący Polacy na pierwszym miejscu obecnie chcieliby szerzej korzystać z benefitów wspierających ich zdrowie. Do wartościowych rozwiązań pozapłacowych pracownicy zaliczają także skrócony dzień pracy lub dodatkowy urlop oraz działania wspierające integrację pracowników.