
• A zaczęło się do jabłka...
W 2017 roku do biur Volvo trafiła skrzynka z owocami od Better Workplace.
Postawiona w kuchni, dostępna dla każdego. To był pierwszy krok do stworzenia jednej z najbardziej kompleksowych strategii prozdrowotnych w Polsce. Volvo realizuje ją obecnie w 11 lokalizacjach w całym kraju, wspierając wszystkich pracowników – i tych w biurze, i na produkcji. A owoce wciąż są – jako symbol troski i codziennego rytuału dla zdrowia
Zaczęło się od jabłka...
Dobrostan pracowników to nie pusty slogan. Ludzie większość dnia spędzają w pracy i właśnie tutaj może rozpocząć się ich droga do zdrowia, zmiany nawyków i poprawy jakości życia na wielu poziomach.
Badania profilaktyczne w biurze, zmiana menu w stołówkach, indywidualne konsultacje z dietetykiem, monitorowanie postępów, regularne wykłady, akcje, spotkania, wsparcie specjalistów – to wszystko elementy codziennej realnej zmiany na lepsze.
To nie benefity to opieka!
Owoce w biurze są symbolem troski o dobre samopoczucie zespołu, a dodatkowe elementy programu – takie jak konsultacje z dietetykiem czy analiza składu ciała – to odpowiedź na potrzeby i zainteresowanie naszych pracowników zdrowym stylem życia.
— Monika Ślęzak, General Services & Wellbeing Manager, Volvo
W firmie Volvo promocja zdrowia w miejscu pracy nie jest jednorazowym projektem, lecz długoterminową i przemyślaną strategią opartą na współpracy z zespołem wykwalifikowanych specjalistów.
— Monika Ślęzak, General Services & Wellbeing Manager, Volvo