Biznesowe życzenia świąteczne i noworoczne dla klientów – jak je napisać?

Z tego artykułu dowiesz się:

Życzenia świąteczne dla klientów wspierają budowanie relacji biznesowych. Okres Bożego Narodzenia sprzyja refleksji, wyrażaniu wdzięczności za współpracę i wzmacnianiu więzi. Personalizowane życzenia świąteczne biznesowe mogą pozytywnie wpłynąć na postrzeganie Twojej marki.

Dlaczego warto wysyłać życzenia bożonarodzeniowe od firmy dla klientów?

Życzenia bożonarodzeniowe od firmy dla klientów to nie tylko miły gest, ale również skuteczne narzędzie marketingowe. Taka praktyka pokazuje, że Twoja firma dba o relacje z klientami – uwidacznia „ludzką” stronę biznesu i buduje pozytywne emocje względem marki. Życzenia świąteczne dla klientów to detal, na który zwraca uwagę wielu kontrahentów.

Za pomocą życzeń świątecznych od firmy można zacieśnić kontakt z klientami. Dzięki nim czują się docenieni, co wzmacnia lojalność. Zwłaszcza długofalowe współprace opierają się na zaufaniu i dobrej komunikacji, a życzenia bożonarodzeniowe dla klientów są bazą takiej relacji. Co więcej, życzenia świąteczne dla klientów pozwalają wyróżniać się na tle konkurencji. Dopracowana kartka świąteczna czy kreatywny e-mail z życzeniami mogą na długo zapaść w pamięci klienta.

Życzenia noworoczne i świąteczne dla klientów są znakiem dbałości o tradycję. W świecie, który stale pędzi do przodu, nietrudno zapomnieć o podstawach. Wysyłając życzenia świąteczne na maila czy w postaci tradycyjnej kartki, można udowodnić, że dla firmy liczą się nie tylko innowacje, lecz także wyższe wartości.

Biznesowe życzenia świąteczne i noworoczne dla klientów – jak je napisać? | swiateczne zyczenia2
Holiday Christmas card background with festive decoration ball, stars, snowflakes, gift box, pine cones on a black background from Flat lay, top view. Space for text Merry Christmas and happy New Year

O czym pamiętać przy pisaniu życzeń świątecznych i noworocznych dla klientów?

Pisanie życzeń świątecznych dla klientów wydaje się prostym zadaniem. Gdy jednak zasiądziemy do komputera, pojawia się wiele wątpliwości. Zastanawiasz się, jak przygotować dobre życzenia biznesowe? Skorzystaj z naszych podpowiedzi.

  1. Unikaj uniwersalnych formułek. Dodaj do życzeń imię klienta (i nazwisko), aby były bardziej spersonalizowane i prywatne. Nikt nie chce czytać kolejnych gotowych formułek, które zalewają nas z każdej strony w okresie bożonarodzeniowym. Ta wskazówka dotyczy głównie życzeń wysyłanych drogą mailową. Jeśli zdecydowałeś się na kartki drukowane, te są same w sobie unikalne i docierają bezpośrednio do rąk klienta. W świecie zdominowanym przez pocztę elektroniczną, są one świetnym rozwiązaniem, które zwraca uwagę na fakt, że tradycja jest wciąż ważna dla wielu firm.
  2. Wybierz odpowiedni ton. Jeśli na co dzień komunikujesz się z klientami „na Ty”, nie używaj w życzeniach sformułowania „Państwo”, będzie to wyglądało nienaturalnie i niezgodnie z charakterem firmy. Wybierz albo ton formalny, albo nieformalny.
  3. Zwięzłość. Postaraj się przygotować zwięzłe życzenia – klienci doceniają konkretne i jasne komunikaty.
  4. Unikaj wstawek sprzedażowych. Życzenia noworoczne czy świąteczne dla klientów to nie platforma reklamowa. Powstrzymaj się od dodawania wzmianek o ofercie czy promocjach. Skup się na relacjach, a nie produktach czy usługach.
  5. Podziękowania. Biznesowe życzenia noworoczne są znakomitym miejscem do wyrażenia wdzięczności za współpracę i podziękowania za wspólne osiągnięcia.
  6. Neutralność. Życzenia biznesowe dla klientów powinny mieć neutralny ton. Unikaj zwrotów związanych z religią. Chyba że Twoja branża zajmuje się produktami religijnymi, wtedy takie odniesienia mają sens.

Jak napisać maila z życzeniami świątecznymi do klientów?

Życzenia bożonarodzeniowe najczęściej rozsyła się mailowo lub w tradycyjny sposób, w postaci kartek. Oba rozwiązania mają swoje plusy i minusy. Niezależnie od tego, w jakiej formie chcesz rozesłać życzenia do klientów, dowiedz się, jak zrobić to w skuteczny sposób.

  1. Tytuł – zacznij od tytułu (dotyczy życzeń wysyłanych mailowo). Powinien być prosty, a jednocześnie przyciągać uwagę, np. „”Otwórz tę wiadomość, by poczuć świąteczną magię”. Dla lepszego efektu możesz dodać emoji związane z tematyką świąteczną, np. choinkę, prezent czy gwiazdkę.
  2. Przywitanie – użyj bezpośredniego zwrotu do odbiorcy, zgodnego z formą komunikacji w Twojej firmie: „Szanowni Państwo”, „Drogi Kliencie”.
  3. Treść życzeń – główna część wiadomości również powinna być dopasowana do tonu komunikacji. Używaj prostego języka.
  4. Podziękowania za współpracę – to bardzo ważny element, który w subtelny sposób przypomina o relacjach biznesowych, a jednocześnie pokazuje, że bez klientów firma nie mogłaby dalej istnieć.
  5. Grafika – żyjemy w czasach, w których to obrazki, a nie treść przyciągają uwagę w największym stopniu. Umieść w mailu świąteczną grafikę – zleć jej przygotowanie firmowemu grafikowi: nie wybieraj gotowców z sieci, które zostaną odebrane jako pójście na łatwiznę. Zamiast grafiki możesz pokusić się o dodanie animacji.
Biznesowe życzenia świąteczne i noworoczne dla klientów – jak je napisać? | photo apple macbook metal surface

Propozycje życzeń świątecznych i noworocznych dla klientów

Szukasz pomysłu na życzenia świąteczne dla klientów? Sprawdź nasze propozycje i stwórz skuteczne wiadomości, dzięki którym udowodnisz, jak ważni są dla Ciebie klienci.

Życzenia świąteczne dla klientów

  • (w formie bezpośredniej):Z okazji Świąt Bożego Narodzenia i Nowego Roku życzymy Ci radości, spokoju i sukcesów zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Dziękujemy za współpracę i zaufanie w mijającym roku.
  • (w wersji formalnej): W imieniu całego zespołu chcielibyśmy złożyć najserdeczniejsze życzenia z okazji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia i Nowego Roku. Niech ten wyjątkowy czas przyniesie Pani/Panu wiele radości, ciepła i spokoju, a także wytchnienia i refleksji. Dziękujemy za zaufanie i dotychczasową współpracę. Mamy nadzieję, że nowy rok będzie czasem dalszych sukcesów i realizacji wspólnych projektów.

  • (z imieniem klienta): [Imię klienta], święta to czas radości, odpoczynku i refleksji nad minionym rokiem. Z tej okazji chcemy serdecznie podziękować Ci za zaufanie i współpracę – bez Ciebie nie byłoby nas! Życzymy Ci zdrowych, pogodnych Świąt Bożego Narodzenia oraz nowego roku pełnego sukcesów, inspiracji i spełnionych marzeń. Niech każdy dzień przynosi nowe możliwości, a wyzwania zamieniają się w sukcesy.

  • (życzenia w formie ogólnej): Życzymy Wam spokojnych, radosnych Świąt, mnóstwa czasu na odpoczynek i niezapomnianych chwil z bliskimi. A w nowym roku? Spełnienia wszystkich celów i planów – zarówno tych zawodowych, jak i prywatnych.

Życzenia noworoczne i świąteczne dla klientów anglojęzycznych

  • Thank you for being part of our journey this year. We deeply value our partnership and look forward to achieving even greater things together in the coming year. Wishing you and your loved ones a wonderful holiday season and a New Year filled with happiness and success.

  • As the holiday season approaches, we want to take a moment to thank you for your trust and partnership throughout the year. Your collaboration has been instrumental to our success, and we are truly grateful. Wishing you a joyous holiday season filled with peace and happiness. May the New Year bring you exciting opportunities, continued prosperity, and countless reasons to celebrate.

  • Merry Christmas and a Happy New Year! We are grateful for the opportunity to work with you. May this holiday season bring joy to your hearts and success to your ventures in the coming year.

  • The holidays are here, and we’re taking a moment to look back and appreciate all the amazing people we’ve worked with this year – including you! Thanks for being part of our story. Wishing you a holiday season full of joy and a New Year that exceeds all your expectations. Let’s make 2025 unforgettable!

Podsumowanie

Tworzenie życzeń świątecznych od firmy dla klientów to ważny element budowania relacji biznesowych. Pamiętaj, by treść była szczera, dostosowana do odbiorców i wolna od nachalnych wątków sprzedażowych. Najważniejsze, by wyrażały one wdzięczność i dobre intencje.

Czy ten artykuł okazał się przydatny?

Oceń wpis korzystając z gwiazdek

Ocena: 4 / 5. Liczba głosów: 4

Brak głosów! Bądź pierwszą osobą, która oceni ten post.

Podziel się artykułem:
Informacje podstawowe dotyczące przetwarzania danych osobowych

Administrator danych:

Dailyfruits z siedzibą w Raszynie, ul. Modułowa 3, 05-090 Raszyna (dalej „my”, „Dailyfruits”). Możesz się z nami skontaktować w następujący sposób:

  • listownie: na adres podany powyżej z dopiskiem “Dane osobowe”
  • przez e-mail: daneosobowe@dailyfruits.pl
  • telefonicznie: 22 868 04 99

Cele przetwarzania:

Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu odpowiedzi na pytanie zawarte w formularzu kontaktowym.

Podstawy prawne przetwarzania:

Nasz uzasadniony interes

Odbiorcy danych:

Podmioty przetwarzające dane osobowe w imieniu Dailyfruits: podmioty świadczące usługi serwisu i utrzymania systemów informatycznych, podmioty świadczące usługi związane z obsługą Użytkowników, podmioty prowadzące audyty oraz organy publiczne.

Prawa związane z przetwarzaniem danych:

  • prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych
  • prawo dostępu do danych
  • prawo żądania sprostowania Twoich danych osobowych
  • prawo żądania usunięcia Twoich danych osobowych
  • prawo żądania ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych
  • prawo do przenoszenia Twoich danych osobowych,
  • inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych

Szczegółowe informacje o przetwarzaniu: https://betterworkplace.pl/polityka-prywatnosci  

Informacje podstawowe dotyczące przetwarzania danych osobowych

Administrator danych:

Dailyfruits z siedzibą w Raszynie, ul. Modułowa 3, 05-090 Raszyn (dalej „my”, „Dailyfruits”). Możesz się z nami skontaktować w następujący sposób:

  • listownie: na adres podany powyżej z dopiskiem “Dane osobowe”
  • przez e-mail: daneosobowe@dailyfruits.pl
  • telefonicznie: 22 868 04 99

Cele przetwarzania:

Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu odpowiedzi na pytanie zawarte w formularzu kontaktowym.

Podstawy prawne przetwarzania:

Nasz uzasadniony interes

Odbiorcy danych:

Podmioty przetwarzające dane osobowe w imieniu Dailyfruits: podmioty świadczące usługi serwisu i utrzymania systemów informatycznych, podmioty świadczące usługi związane z obsługą Użytkowników, podmioty prowadzące audyty oraz organy publiczne.

Prawa związane z przetwarzaniem danych:

  • prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych
  • prawo dostępu do danych
  • prawo żądania sprostowania Twoich danych osobowych
  • prawo żądania usunięcia Twoich danych osobowych
  • prawo żądania ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych
  • prawo do przenoszenia Twoich danych osobowych,
  • inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych

Szczegółowe informacje o przetwarzaniu: https://betterworkplace.pl/polityka-prywatnosci