Nasze Aktualności
Blog
Posiłki regeneracyjne dla pracowników – kiedy i dla kogo?
96% pracowników deklaruje, że w trakcie pracy spożywa przynajmniej jeden posiłek. Należy jednak wyróżnić konkretny typ jedzenia – posiłki regeneracyjne dla pracowników. Co kryje się
Kompetencje miękkie i twarde – definicja, przykłady umiejętności
Kompetencje miękkie są bardzo cenione na rynku pracy i coraz częściej mówi się o tym, że wśród kandydatów na pracowników są w tej kwestii deficyty.
Kultura organizacyjna firmy — czym jest i dlaczego ma znaczenie?
Odpowiedni wizerunek firmy to nieodzowna część biznesu, która wpływa m.in. na wyższe zyski, skuteczniejsze procesy rekrutacyjne i relacje między pracownikami. Ogromny wpływ ma na to
Wydajność pracy – czym jest, jak ją obliczyć i zwiększyć?
Wydajność pracy jest ważnym elementem decydującym o sukcesie przedsiębiorstwa i możliwości realizacji celów biznesowych. O spadku wydajności pracy mówi się wiele w kontekście takich zjawisk
Presja płacowa – czym jest i jak podchodzą do niej firmy?
Presja płacowa to problem z którym obecnie mierzy się wielu pracodawców. Coraz trudniej sprostać wymaganiom finansowym pracowników, Zwłaszcza, że podnoszenie wynagrodzeń powinno iść w parze
Quiet quitting – na czym polega zjawisko cichej rezygnacji?
Quiet quitting czyli cicha rezygnacja to zjawisko, które w ostatnich miesiącach często było analizowane – przede wszystkim w kontekście najmłodszych pracowników na rynku pracy. Czy
Sabbatical leave – czym jest urlop sabatowy?
Sabbatical leave, czyli urlop sabatowy, to pojęcie, z którym spotykamy się na rynku pracy coraz częściej. Również w Polsce, choć mniej popularne niż w krajach
Minimalna, maksymalna i optymalna temperatura w biurze zgodnie z zasadami BHP
Temperatura w biurze często bywa tematem kontrowersji i sporów między pracownikami. Trudno wybrać taki poziom ciepła, który będzie odpowiadał wszystkim osobom przebywającym w pomieszczeniu. A
Badanie satysfakcji pracowników – jak i po co stosować ankiety pracownicze
Trudno mówić o skutecznej komunikacji w firmie bez wsłuchiwania się w głos osób w niej zatrudnionych. Dzięki temu łatwiej zrozumieć potrzeby, oczekiwania i ewentualne problemy
Komunikacja wewnętrzna w firmie – jak sprawić, by była efektywna?
Komunikacja wewnętrzna dla prawidłowego funkcjonowania organizacji często jest jeszcze ważniejsza niż komunikacja zewnętrzna. Dzięki właściwemu obiegowi informacji procesy mogą przebiegać sprawnie. Dzięki dobrej komunikacji pomiędzy
Dobrostan psychiczny człowieka – czym jest, jak o niego zadbać w miejscu pracy?
Dobrostan psychiczny przez wiele lat nie był przedmiotem zainteresowania pracodawców. Bardzo długo lekceważono tę kwestię nie dostrzegając jej wpływu na koszty pracy, poziom zaangażowanie czy
Referencje dla pracownika – jak napisać? Wzór listu referencyjnego
Wiele procesów rekrutacyjnych bazuje na systemach poleceń i rekomendacji. Dla nowego pracodawcy szczególnie ważne są referencje z poprzedniego miejsca pracy. Dzięki temu może lepiej poznać