Nasze Aktualności
Blog

List powitalny dla nowego pracownika – dlaczego warto go napisać?
List powitalny dla nowego pracownika to jeden z elementów wspierających onboarding. Jaka jest jego funkcja, jak go napisać i jakie przyniesie korzyści? Czym jest list

Dzień zdrowia w firmie – czym jest i dlaczego warto go zorganizować?
Dzień zdrowia to jedna z najczęściej proponowanych pracownikom form imprez firmowych, które organizują pracodawcy w przedsiębiorstwach. Ich głównym celem jest promowanie profilaktyki chorób oraz rozwiązań wspierających zmaganie się z aktualnymi problemami zdrowotnymi. Zainteresowanie tematami związanymi ze zdrowiem, dla wielu będącego najwyższym priorytetem, zwiększa się systematycznie coraz bardziej szczególnie na przestrzeni ostatnich lat.

Onboarding pracownika – dobre praktyki i przykłady
Umiejętność skutecznego wdrażania nowych osób do organizacji to ważny element, który na wpływ na stabilne funkcjonowanie zespołów, rotację w miejscu pracy i efektywność firmy. Dlatego należy zadbać o dobry onboarding pracownika – przykłady dobrych praktyk podajemy w artykule.

Reboarding – co to jest? Jak i dlaczego go przeprowadzić?
Wiesz czym jest reboarding? Warto nie tylko znać to pojęcie, ale też umieć przeprowadzić taki proces w praktyce. Zastosowanie reboardingu w organizacji pomoże w sprawnej organizacji pracy przede wszystkim osobom, które wracają do swoich zadań po dłuższej nieobecności.

Onboarding pracownika – co to jest?
To jak dobrze działa organizacja jest w dużej mierze zależne od ludzi, którzy w niej pracują. Zgrany zaangażowany zespół, który ma odpowiednie kwalifikacje i właściwą motywację poradzi sobie nawet z najbardziej wymagającymi wyzwaniami. Przeszkodą w sprawnym działaniu jest jednak rotacja. Gdy członkowie zespołu odchodzą i firma zastępuje ich nowymi osobami niezbędny będzie dobrze przeprowadzony onboarding!

Zła atmosfera w pracy – jak sobie z nią radzić?
Zła atmosfera w pracy często podcina skrzydła najlepszym pracownikom i sprawia, że organizacja nie może w pełni wykorzystać swojego potencjału. Dlatego kierując firmą nie można kierować się jedynie wynikami nie zwracając uwagi na atmosferę. Ta w dużej mierze przekłada się na podejście pracowników do swoich zadań i w szerszej perspektywie osiąganie celów biznesowych.